Дебютния албум на Ov Hell е едно от безспорните събития на блек метъл сцената тази година. Винаги когато персонажи, увековечили имената си в колоси като Gorgoroth, Dimmu Borgir, Enslaved, Satyricon, 1349 обединят сили, критици и фенове неминуемо започват да таят надежди за чудовищно свирепа творба. За съжаление тук нещата не са се получили.
“The Underworld Regime” е издание, което въпреки своите достойнства може спокойно да бъде подминато. Песните са прокълнати с леденостудена, злокобна и нечестива атмосфера, както и с характерния композиторски почерк на King, но напук на доброто впечатление, което първоначално създават бързо и с лекота се изтриват от паметта. Да, “The Devil’s Harlot”, “Invokeri” и “Acts of Sin” завихрят буря от прокобни звуци, но те се явяват изключения в един шаблонен (“Krigsatte Faner” презаписана версия на “Wound Upon Wound” ли е?) и насила написан албум.
Проблемът е, че не липсват няколко добри идеи, но повечето от тях са погребани под ужасния звук. Работата по продуцирането е свършена толкова зле, че дори когато Frost решава да разнообрази скучните си изпълнения е трудно да бъдат чути преходи и отчетливи удари по касите. Бас партиите на скандалния и заслужено презрян King, който трябваше да блести най-много в този запис, просто ги няма като изключим няколко тихи тътена. Дори и да приемем, че това е нещо обичайно за блека, остава въпроса за качеството на самата музика.
Все пак, ако сте начинаещи в блека има голяма вероятност дискът да ви хареса. Нравственото ви състояние също е определящ фактор: колкото по-навътре сте в греха, толкова по-изкривено виждате света и въртите издания като това тук. Аз лично предпочитам да забравя “The Underworld Regime”, коцентрирайки цялото си внимание върху задаващия се Watain.
5,5
Готино ревю колега, ама направо си сринал горките пичове със земята. :D Поне едно 6.5 - не е толкова трагична работата :D
ОтговорИзтриване